همزمان با ورود معاون وزیر صنعت به بروجرد، کارگران سامان کاشی تجمع کردند

همزمان با ورود معاون وزیر صنعت به بروجرد، کارگران سامان کاشی تجمع کردند

 

سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲

صبح امروز همزمان با سفر معاون وزیر صنعت که در سکوت و هیاهو به بروجرد سفر کرد در مقابل فرمانداری تجمع کردند و برای چندمین بار خواستار رسیدگی به این وضعیت شدند.

به گزارش سفیر افلاک مدتهاست که کارگران سامان کاشی در مقابل فرمانداری و مجلس تجمع کرده و خواستار رسیدگی به این وضعیت شدند اما متاسفانه تا کنون اقدامی برای رفع مشکلات این کارگران انجام نشده است.

 

در این روزهای سرد، کارگران سامان کاشی مقابل فرمانداری تجمع می کنند اما فقط وعده هایی را می شوند که هیچ کدام رنگ تحقق به خود نمی گیرد.

 

در میان این همه آشفتگی در صنایع بزرگ صبح امروز معاون وزیر صنعت به بروجرد سفر کرد، البته از روز گذشته رئیس صنعت، معدن و تجارت بروجرد به هیچ عنوان جواب تلفن برخی از خبرنگاران را نداد تا به نوعی این جلسه به خوبی و خوشی و بدون حاشیه برگزار شود.

 

شاید اگر همه خبرنگارارن با معاون وزیر دیدار داشتند حتما این سوال را می پرسیدند که برای صنعت نیمه جان بروجرد که نفسش به شماره افتاده چه برنامه ای دارد؟

 

اما تنها چند خبرنگار از میان همه خبرنگارارن به طور آرام گلچین شدند و برای پوشش خبری معاون وزیر به دعوت صنعت، معدن و تجارت بروجرد راهی شهرک صنعتی شدند.

 

باید حق داد به این گونه سفرهای وزیر و معاونان وزیر، چرا که شاید اصلا سخنی برای تعطیلی 60 درصدی صنایع بروجرد و  تعطیلی 50 درصدی شهرک صنعتی نداشته باشند و یا شاید هم مانند همیشه وعده های تحقق نیافتنی بدهند.

 

این در حالیست که در همین زمان در فرمانداری بروجرد جلسه اقتصاد مقاومتی با حضور مهمانانی از استان و شهرستان در حال برگزاری بود و فرماندار هم در این سفر بی هیاهوی معاون وزیر حضور نداشت.

 

امروز صبح وقتی کارگران سامان کاشی بروجرد متوجه سفر معاون وزیر صنعت به بروجرد شدند در مقابل فرمانداری تجمع کردند و شروع به شعار دادن کردند شعارهایی مانند "معاونان وزیر، حمایت حمایت".

 

چند دقیقه ای کارگران سامان کاشی شعار دادند و فریاد زدند تا شاید کسی صدای فریادهای خسته آنها را بشنود تا این که این کارگران معترض به فرمانداری راهی شدند و فرماندار با آنها صحبت کرد.

 

ای کاش معاون وزیر سری به کارخانه های تعطیل بروجردهم می زند، کاش معاون وزیر پای درد دل کارگران بیکار می نشست، کاش معاون وزیر به فرمانداری هم سری می زد و از نزدیک شاهد فریاد کارگران خسته بود.

 

هر چند خبرهای اعتراض و دیدن کارگرانی که از درد بیکاری و بی حقوقی به تنگ آمده اند برای برخی از مسئولین بسیار عادی است و نسبت به این تجمعات واکنشی نشان نمی دهند اما در این میان فقط و فقط به جلساتی اکتفا می کنند که بدون خروجی و بدون نتیجه برگزار می شود.

 

"احمد گودرزیان" معاون سیاسی فرمانداری بروجرد در گفت و گو با بازتاب بروجرد گفت: امروز برای چندمین بار کارگران سامان کاشی بروجرد در مقابل فرمانداری تجمع کرده اند و خواستار رسیدگی به این وضعیت شدند.

 

وی اضافه کرد: امروز صبح  فرماندار بروجرد با کارگران این کارخانه صحبت کرد و قرار شد تا در جلسه ای که روز پنج شنبه در استان برگزار می شود این موضوع مطرح و راه حل مناسب برای رفع این مشکل در دستور کار قرار گیرد.

 

به گزارش بازتاب بروجرد کارگران سامان کاشی بروجرد در سخت ترین شرایط بحرانی قرار دارند و مسئولین بهتر است خود را جای آنها گذاشته و برای رفع مشکلاتشان تلاش کنند.

منبع خبر: بازتاب بروجرد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.