خرف مردم

خدمات رسانی لاک پشتی به روستای آهو





آقای صادقی: از ساکنان روستای آهو در شمال آشتیان هستم. یکی از مشکلات این روستا آسفالت داخل روستا و دیگری تقویت شبکه های تلفن همراه است که متأسفانه با وجود گذشت چندسال از قول مساعد بر انجام این موارد تاکنون هیچ اقدامی نشده است. مقدمات اولیه این موارد انجام شده اما به سرانجام رساندن این طرح‌ها همواره به سال‌های بعد موکول می‌شود. روستای آهو از روستاهای نمونه گردشگری است.

صورتمان با سیلی سرخ است
آقای حیدری از آبادان در تماس با ما عنوان کردند از رئیس جمهوری و مسئولان درخواست می‌کنم به مشکل ما رسیدگی کنند. پیمانکار پالایشگاه آبادان به دلیل اختلاف با پالایشگاه نیروهای خود را اخراج کرده است و ما در حال حاضر وضعیت زندگی نامناسبی داریم و صورت خود را با سیلی سرخ نگه می‌داریم. از مسئولان تقاضای رسیدگی داریم تا امکان بازگشت به کار ما مجدداً فراهم شود.

مطالبات معلمان حق التدریس را ببینید
خانم کاوندی در تماس تلفنی: من از معلمان حق التدریس هستم. چندین ماه است به ما اعلام می‌کنند که مطالبات شما را پرداخت می‌کنیم اما تا حالا خبری نشده است آیا مسئولان به این فکر نمی‌کنند که مردم چطور باید اموراتشان را بگذرانند. بعد از 17 سال زحمت در آموزش و پرورش استخدام نشدم و با این شرایط حقوقی که برای حق التدریسان در نظر گرفته شده است هم پرداخت نمی‌کنند. ما از قشر ضعیف جامعه هستیم که مسئولان باید توجه بیشتری به آنها کنند.

دو روی سفید و سیاه خیابان اقبالیه قزوین
آقای عزیزی از قزوین: خیابان اقبالیه به دو قسمت تقسیم شده است. قسمتی به شهرداری اقبالیه مربوط است که به آن رسیدگی می‌شود و تمیز است و مابقی این خیابان به وزارت راه مربوط می‌شود که به آن رسیدگی نمی‌شود و کنار جاده مملو از آشغال و خاک است که با عبور خودروها به میان جاده ریخته و باعث آزار اهالی می‌شود.

جمع‌آوری مواد دخانی
آقای بلغار در تماس تلفنی: قلیان سراها و مغازه‌های فروشنده ابزارهای دخانی در شهرها بیداد می‌کند و کسی هم جلوی فعالیت این افراد را نمی‌گیرد. مواد دخانی چه در سیگار و چه در توتون‌های قلیان صددرصد برای سلامتی مضر است و افراد را به انواع بیماری‌ها دچار می‌کند اما متأسفانه اقدامی جدی جهت جمع‌آوری این مواد دخانی صورت نگرفته است. از مسئولان درخواست اهتمام و رسیدگی به این امر مهم و حیاتی را داریم.

حقم را پایمال کردند
آقای رنجبر: من کارمند اداری بازنشسته وزارت آموزش و پرورش هستم. یک رأی قطعی داشتم که به جای اجرا در وزارت آموزش و پرورش، هیأت دوم تشخیص دیوان عدالت اداری پس از گذشت 8 سال به جای اجرا رأی بنده را لغو کرد. شکایت کردم ریاست دیوان قبلی دستور رسیدگی داد اما مجدد پرونده را به جایی ارسال کردند که از آن شاکی بودم و بی‌خبر بودم که بعد متوجه شدم رأی من رد شده است. من فقط دنبال حق خود و اجرای عدالت هستم، حق بنده را بعد از 30سال خدمت از بین برده‌اند و به خاطر یک معاون وزیر حق بنده را پایمال کرده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.