خانه‌دارکردن مردم

خانه‌دارکردن مردم "افتخار" است نه "فاجعه"

 

علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی دولت دهم در واکنش به اظهارات آخوندی مبنی بر فاجعه‌آمیز خواندن مسکن مهر با تأکید بر اینکه مدعیان دلالی خرید هواپیما اسناد آن را در اختیار افکار عمومی قرار دهند، گفت: خانه‌دارکردن مردم "افتخار" است نه "فاجعه".

، وزارت راه و شهرسازی دولت یازدهم و در رأس آن عباس آخوندی طی سه سال اخیر بارها و بارها مسکن مهر را مورد شدیدترین انتقادات قرار داده و از بیان آن چیزی که به ذهنشان خطور می‌کند درباره این طرح ابایی نداشته‌اند. در آخرین نمونه آخوندی در صحن علنی مجلس گفت طرح مسکن مهر فاجعه‌آمیز بود و همزمان وزارت راه و شهرسازی قبل را درباره خرید هواپیما مورد تفقد قرار داد آن جایی که تأکید کرد:‌ «پیش از وزارت من برای خرید 6 فروند هواپیما توافقی صورت گرفت که با رقم مورد توافق اخیر برای خرید همان تعداد هواپیما 5 تا 7 میلیون دلار تفاوت دارد».

این مسائل را با وزیر پُرکار راه و شهرسازی دولت دهم در میان گذاشتیم. نیکزاد  با تأکید بر "فاجعه دانستن طرح مسکن مهر زیر سؤال بردن قانون و کمال بی‌انصافی است"، گفت:‌ وزارت راه و شهرسازی دولت یازدهم در حوزه مسکن عملکرد خاصی نداشته که بتوان نقد کرد به‌طور مثال؛ در 3 سال گذشته در خصوص احیای بافت فرسوده و ساماندهی حاشیه‌نشین‌ها چه کرده‌اند؟ در 3 سال گذشته در خصوص ساخت مسکن‌های حمایتی چه کرده‌اند؟ چند واحد مسکن اجتماعی ساخته‌اند؟

وی در واکنش به اظهارات مربوط به دلالی هواپیما نیز افزود: «اگر کسی مدعی بهره‌مندی 5 میلیون دلاری دلالان از خرید هواپیما در پیش از این دولت است، باید اسناد آن را بدون هیچ ملاحظه‌ای در اختیار افکار عمومی قرار دهد؛ ما حتماً از این موضوع استقبال می‌کنیم».

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.