قاچاق کالا

حضور افراد صاحب نفوذ در قاچاق کالا

 

برخی جریان های ذینفع اجازه مقابله با قاچاق های بزرگ را نمی دهند و دستگاههای مربوطه پیگیر مبارزه با قاچاق های خرد می شوند.

سیستمی پشت قاچاق کالا وجود دارد و متاسفانه افراد صاحب نفوذ در این امر فعال هستند.

 

عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل در مجلس نهم، عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، نماینده مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی:

 برخی جریان های ذینفع اجازه مقابله با قاچاق های بزرگ را نمی دهند و دستگاههای مربوطه پیگیر مبارزه با قاچاق های خرد می شوند.

مجلس قانون های لازم را برای مبارزه با قاچاق کالا تصویب کرده است، با توجه به این امر دستگاههای اجرایی موظف به مقابله با قاچاق هستند و دیگر مجلس نمی تواند کاری کند. دستگاههای زیربط در صورتی که اراده کنند می توانند با قاچاق کالا مبارزه کنند و قدرت لازم را نیز برای این کار دارند اما به دلیل اینکه برخی جاها قاچاق به صورت سیستماتیک و کلان انجام می شود آنها کوتاه می آیند. برخی جریان های ذینفع اجازه مقابله با قاچاق های بزرگ را نمی دهند و دستگاههای مربوطه پیگیر مبارزه با قاچاق های خرد می شوند. سیستمی پشت قاچاق کالا وجود دارد و متاسفانه افراد صاحب نفوذ در این امر فعال هستند. ورود کالای قاچاق به کشور موجب ضعف اشتغال و تولید می شود، این اتفاق موجب ضربه خوردن اقتصاد مقاومتی می شود.

منبع:http://www.tabnak.ir/fa/news/588010

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.