در سوگ ستایش

در سوگ ستایش

 

چند روزی از مرگ دلخراش ستایش، دختر شش‌ساله افغانستانی، می‌گذرد و بسیاری از مردم ورامین از دوستان ایرانی و افغانستانی در سوگ ستایش به‌سر می‌برند. به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، خبر قتل «ستایش قریشی»، دختربچه خردسال افغانستانی، در منطقه «خیرآباد» ورامین همه را در بهت و حیرت فرو برد و دل‌ها و قلب‌های مردم ایران و افغانستان را به درد آورد.

 ستایش شش‌ساله، فرزند چهارم یک کارگر مغنی در اطراف ورامین بود که چند روز پیش توسط یک پسر ١٧ساله در خیرآباد ورامین به قتل رسید.

«رحیم قریشی»، دایی ستایش:

ستایش دختر دوست‌داشتنی‌ای بوده و باور اینکه ستایش دیگر وجود ندارد، برایم او سخت است. شخصیت‌های زیادی که افرادی آنها را نمی‌شناخته‌اند در مراسم ترحیم ستایش حضور داشته‌اند. امام‌جمعه خیرآباد، فرماندار ورامین، رئیس کلانتری و رئیس اطلاعات ورامین در مراسم ختم ستایش حضور داشتند و با این خانواده داغدار ابراز همدردی کردند‌ روز یکشنبه ٢٢ فروردین متوجه ناپدیدشدن ستایش شدند و به کلانتری ورامین مراجعه و اطلاعیه گم‌شدن ستایش را اعلام کردند.

 بعد از ناپدیدشدن خواهرزاده‌اش، با درج اطلاعیه‌ای به همراه عکس ستایش به امید پیداشدن او منتظر نشسته‌اند اما با حسرت  در این امید بودیم در تماس‌های دریافتی از پیداشدن ستایش خبر بدهند.

روز ٢٣ فروردین بود که کلانتری با ما تماس گرفت برای احراز و شناسایی به پزشک قانونی برویم.

قاتل ستایش بلافاصله توسط مأموران پلیس بازداشت شد. پلیس به ماجرای قتل خواهرزاده‌ام رسیدگی می‌کند و قاتل ستایش بلافاصله بعد از شناسایی توسط مأموران پلیس ورامین بازداشت شده است. پدر ستایش به امامزاده طاهر و مطهر خیرآباد بر سر مزار ستایش رفته است.

پدر ستایش:

از همه افرادی که برای حضور در مراسم ترحیم ستایش شرکت کرده‌اند، تشکر و قدردانی می‌کنم. مسئولان در حال رسیدگی به پرونده قتل دخترم هستند. این جرم پنهانی نیست و از آنها می‌خواهم حکم خدا و قرآن را اجرا و قاتل دخترم را قصاص کنند.

http://www.sharghdaily.ir/News/90588/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.