حوادث


غرق شدن پنج ایرانی در سواحل دریای اژه

 

بر اثر واژگون شدن قایق حامل پناهجویان در سواحل غربی ترکیه پنج ایرانی که یکی از آنان کودکی خردسال بود غرق شدند.

منبع:http://www.tabnak.ir/fa/news/574137

 

سهل انگاری مسوولین حدیثه کوچولو را به کام مرگ کشاند

 

کودک پنج ساله سیمین شهری حین بازی در گودالی که توسط اداره آبفار شهرستان ترکمن و گمیشان بدون هیچ گونه حصار و مانعی رها شده بود افتاد و غرق شد.

 

منبع:http://tabnakbato.ir/fa/news/30472

 

مرد جوان همسرش را کشت و خودکشی کرد

 

روز دوشنبه اهالی خیابان صدرای شیراز متوجه صدای شلیک گلوله از داخل خیابان شدند آنها پس حضور در خیابان با جسد غرق خون زن همسایه به نام ناهید رو به رو شدند با اعلام موضوع به بازپرس ویژه قتل بلافاصله ماموران پلیس برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند

بررسی اولیه نشان می داد زن جوان بر اثر اصابت یک گلوله جانش را از دست داده است یکی از همسایه ها در بازجویی ها مدعی شد ناهید و همسرش به نام رضا از چند سال قبل در این محله زندگی می کردند در این مدت همیشه صدای دعوای آنها را می شنیدم و این دو با هم اختلاف شدیدی داشتند به احتمال زیاد همسر ناهید او را به قتل رسانده است

با مشخص شدن این موضوع تحقیقات برای شناسایی و دستگیری رضا آغاز شد. در حالیکه تحقیقات برای شناسایی متهم ادامه داشت ساعتی بعد ماموران با جسد مرد جوانی که با شلیک گلوله به سرش جانش را از دست داده است رو برو شدند.

با بررسی اولیه مشخص شد مرد جوان با شلیک به سرش جانش را از دست داده و اسلحه ای در دستانش است.

با شناسایی هویت مرد جوان مشخص شد او همان رضا است که ساعتی قبل به زندگی همسرش یایان داده است. برررسی ها نشان می داد رضا به خاطر اختلافات خانوادگی ابتدای همسرش را به قتل رسانده و دقایقی بعد نیز با شلیک گلوله به سرش به زندگی اش پایان داده است.

 

منبع:http://tabnakbato.ir/fa/news/30387

خودکشی یک دانشجو در خوابگاه پردیس کرج

 

 یکی از دانشجویان پسر دانشگاه خوارزمی صبح امروز پنجشنبه (20 اسفند) در خوابگاه پردیس کرج این دانشگاه خودکشی کرد.

 

دکتر عزیزالله حبیبی، معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تایید این خبر گفت: هنوز هویت، دلیل و زمان دقیق اقدام به خودکشی این دانشجو مشخص نیست.

 این حادثه یک بار دیگر ضرورت ایجاد مرکز پیشگیری از خودکشی بخصوص در کلانشهرها و همچنین اختصاص یک خط تلفن ویژه (Hot Line) برای امداد خودکشی با حضور مددکار، روانشناس بالینی و روانپزشک و حتی ایجاد یک NGO پیشگیری از خودکشی را در کشور یادآوری می‌کند؛ چرا که این اتفاق تاسف‌بار نه برای اولین بار است که در کشور رخ داده و نه آخرین مورد آن خواهد بود.

 

منبع:http://www.asriran.com/fa/news/456459

 

جان باختن 14 هزار نفر در سوانح جاده ای

 

بیش از 14 هزار و 100 نفر در 10 ماه گذشته در سوانح جاده ای کشته و 267 هزار نفر مجروح شدند.

 

منبع:http://www.tabnak.ir/fa/news/573838

 

 

مرگ جوان ۲۸ ساله در اثر گاز گرفتگی

 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از یک مورد گازگرفتگی و فوت جوان ۲۸ ساله در محدوده منطقه سلوقان بالا خبر داد.

اعضای خانواده از عدم پاسخگویی فرزند جوان خود که در منزل حضور داشت، نگران شده بودند و پس از باز کردن در ورودی و ورود به آپارتمان، با جسم بی‌جان فرزند ۲۸ ساله خود روبه‌رو شده بودند.

با تشخیص عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه موضوع گازگرفتگی و خفگی ناشی از استنشاق گاز منوکسید کربن تایید شد.

انتشار گاز منواکسیدکربن به دلیل نصب غیراستاندارد لوله بخاری در این واحد مسکونی گزارش شده است.

 

منبع:http://www.tabnak.ir/fa/news/574158

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.