تعویق ۳ ماه حقوق کارگران

 

 

تعویق ۳ ماه حقوق کارگران یخچال سازی «مهر ایران»

 

حدود ۵۰ نفر از کارگران کارخانه یخچال سازی «مهر ایران» نیشابور در استان خراسان رضوی طی ۳ ماه گذشته حقوقی دریافت نکرده‌اند.

 

منابع کارگری ایلنا در این واحد تولید یخچال گزارش داده‌اند معوقات حقوقی کارگران مربوط به، آذر، دی وبهمن ماه سال جاری است. علاوه بر تعویق حقوق، بخش قابل توجهی از حق بیمه کارگران به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت نشده است.

 

منبع:http://ilna.ir/news/news.cfm?id=255134

 

اعتراض صنفی کارگران معدن «کوشک بافق» به پنجمین روز رسید/ جلوگیری از ورود ۱۷ کارگر اخراجی

 

امروز (سه شنبه ۵ آذرماه) پنجمین روزی است که کارگران در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات صنفی‌شان و همچنین اخراج ۱۷ کارگر، کار در بخش‌های مختلف معدن را متوقف کرده‌اند. این درحالیست که به گفتهٔ کارگران، به دستور کارفرما از صبح امروز از ورود کارگران اخراجی به داخل معدن ممانعت به عمل آمده است.

 

منبع:http://ilna.ir/news/news.cfm?id=255261

 

تجمع ۵۰ کارگر «کرمانیت» در مقابل فرمانداری/ سه سال است که عید نداریم

 

صبح امروز، نزدیک به ۵۰ کارگر کارخانه کرمانیت کرمان، دراعتراض به پرداخت نشدن حقوق و معوقات ۹ ماهه گذشته خود در مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع کردند. این کارگران به نمایندگی از ۱۰۰ کارگر کارخانه کرمانیت در مقابل فرمانداری جمع شده بودند.

 

کارگران معترض کرمانیت به ایلنا گفته‌اند، صبح امروز ابتدا به استانداری کرمان مراجعه کردند اما مسولین استانداری آن‌ها را به فرمانداری کرمان ارجاع داده است.

 

این کارگران از خرداد ماه ۹۳ تاکنون حقوق و معوقات بیمه‌ای طلبکارند و از مرداد ماه ۹۲ نیز مزایا (شامل حق لباس، حق شیر و...) و بن کارگری به کارگران پرداخت نشده است. یکی از کارگران در این باره به ایلنا گفت: همهٔ کارگران نزدیک به ۱ میلیون تومان بن کارگری طلبکارند و عیدی سال گذشته هم به آن‌ها پرداخت نشده است.

 

منبع:http://ilna.ir/news/news.cfm?id=255193

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.