کمک ۵ میلیاردی

واکنش ترکان به خبر کمک ۵ میلیاردی بابک زنجانی

 

کمک ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومانی محمدرضا رحیمی به ۱۷۰ نامزد انتخابات مجلس هشتم در برابر این کمک هنگفت «هیچ» است!

 

رسایی در بخش دیگری از نوشته خود در اینستاگرام به احضار فردی با هویت اختصاری «ح‌.ف» به قوه قضائیه برای توضیح درباره این کمک مالی اشاره کرده که به نظر می‌رسد منظور وی حسین فریدون٬ برادر حسن روحانی باشد!

 

اکبر ترکان درباره پیام اینستاگرامی یکی از نمایندگان تهران درباره دریافت کمک 5 میلیارد تومانی بابک زنجانی از سوی ستاد انتخاباتی "بنفش" در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، این موضوع را کذب محض خواند.

 

اظهارات برخی از افراد درباره اختصاص 5 میلیارد تومان از سوی بابک زنجانی به ستاد روحانی در ایام انتخابات، تنها از سوی کسانی مطرح میشود که از معاون اول رییس‌جمهور دولت سابق پول گرفته‌اند و می خواهند با این ترفند نگرش اذهان عمومی را تغییر دهند.

 

منبع:http://www.tabnak.ir/fa/news/474061

 

 فرصت‌طلبان در دولت گذشته زدند و بردند و خوردند

 

اسدالله عسگر اولادی گفت :فرصت طلبان در دولت گذشته زدند و بردند و خوردند.

 

منبع:http://www.asriran.com/fa/news/381342

 

دستگیری چند مدیر دولتی به اتهام زمین خواری

 

یک مقام مسئول در دادستانی تهران از دستگیری چند مدیر دولتی به اتهام زمین خواری در تهران خبرداد.این مقام مسئول در دادستانی تهران اعلام کرد: این افراد پرونده های متعددی در موضوع زمین خواری دارند که هم اکنون در حال بررسی است و به زودی مراحل بازپرسی این متهمان آغاز می شود.

 

منبع:http://www.tabnak.ir/fa/news/473966

 

این سود کلان این بار به جیب چه کسانی می رود؟

 

در شهریور امسال واردات خودرو با حجم سیلندر 1500 تا 2500 سی‌سی معادل 108.4میلیون دلار بود. در مهر هم این آمار به 109.4میلیون دلار رسید. در آبان امسال واردات خودرو 111.5میلیون دلار بود و آذر امسال 114.2میلیون دلار خودرو به کشور وارد شد ولی در ماه دی به ناگهان معادل 183.1میلیون دلار خودرو به کشور وارد شد. در کوران ابلاغ یک چنین ضوابط و اختلافات و جر و بحث های پیرامونی آن، این چتر دلالان است که بر این بازار پرسود سایه انداخته است سودجویانی که همیشه درکمین نشسته اند تا از هر فرصتی حتی کوچک به نفع خود استفاده کنند. به طوری که قیمت خودروهای خارجی در بازار به آهستگی روبه افزایش گذاشت. بررسی های صورت گرفته نشان از این دارد که قیمت برخی از انواع خودروها ی وارداتی در بازار در یک هفته اخیر به طور میانگین حدود 5 درصد افزایش یافته و این افزایش تقریبا در تمام محصولات متنوع برندهای خودرو موجود در بازار ایران قابل مشاهده است.

 

فقط بازار در اختیار عده ای خاص قرار گرفته است، حال در این میان تولید کنندگان داخلی بیشترین سود را از این موضوع خواهند برد، چرا که اغلب مصرف کنندگان خودرو های داخلی افراد متوسط هستند و با افزایش قیمت خودرو وارداتی مجبور به استفاده از خودرو داخلی خواهند شد.

 

شاید این روش وزارت بازرگانی تکنیک خاص دولت برای افزایش دوباره محصولات غول های خودرو داخلی باشد و از این طریق بتوانند بار دیگر محصولات خود را در آستانه سال جدید و یا در سال آینده افزایش دهند.

 

منبع:http://www.tabnak.ir/fa/news/473946

 

کارمند اخراجی؛ طراح سرقت ۴ میلیاردی

 

روز 15مهر‌ماه به مأموران کلانتری 105سنایی خبر رسید 2مرد نقابدار با ورود به دفتری تجاری صاحب آنجا را تهدید کرده و دست‌کم 4میلیارد تومان سرقت کرده‌اند. وقتی مأموران به محل وقوع سرقت در خیابان خالد اسلامبولی رفتند مالباخته گفت: دقایقی قبل 2مرد نقابدار با قمه و شمشیر وارد محل کارم شدند. آن زمان به جز من یکی از کارمندانم آنجا بود. آنها با تهدید ما را وادار به سکوت کردند و دست و پایمان را بستند.

در ادامه 4میلیارد تومان چک تضمینی بین بانکی و 8میلیون تومان پول نقد را از داخل گاوصندوق سرقت کردند و در نهایت سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت فرار کردند.

 

سارقان:قرار شد یک روز که پول زیادی در شرکت و آنجا خلوت بود ضیاء همراه یکی از افاغنه سرقت را انجام دهند. آن روز من در را برایشان باز گذاشتم و آنها که نقاب به چهره‌شان زده بودند وارد شدند و با تهدید چاقو دست و پای من و صاحب شرکت را بستند و پول‌ها را سرقت کردند. به‌دنبال اظهارات حمید، ضیاء نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش تعداد 80فقره چک‌های مسروقه بین بانکی به ارزش تقریبی 2میلیارد تومان کشف شد. با اطلاعات به دست آمده از وی همدست دیگرش به نام محمد نیز به دام افتاد و همزمان با دستگیری محمد 5نفر دیگر از دوستان وی که باند سرقت گوشی تلفن همراه تشکیل داده بودند بازداشت شدند.

 

منبع:http://www.tabnak.ir/fa/news/473990

 

ابهام در مجوزهای ویژه به برخی بازنشستگان

 

بر اساس بررسی های یک نهاد نظارتی درباره میزان و شرایط تداوم اشتغال به کار بازنشستگان در دستگاه های دولتی، مشخص شده است که ابهامات قابل توجهی در برخی از مجوزهای صادره توسط مسئولان ارشد اجرایی وجود دارد که به عنوان مثال، در حالی که مجوز فعالیت یکی از مسئولان اجرایی در اوایل دی ماه ابلاغ شده است، زمان اعلام شده برای آغاز فعالیت وی 8 ماه قبل از صدور مجوز بوده است که علت این اختلاف زمانی فراوان، باید بررسی و مشخص شود.

 

منبع:http://www.tabnak.ir/fa/news/474021

 

تعویق ۳ ماه حقوق کارگران ECC در آبادان

 

پرداخت حقوق ۱۲۰ کارگر شرکت پیمانکاری ساختمان و نصب صنایع پتروشیمی (ECC)، به دلیل آنچه «کمبود منابع مالی» ذکر می‌شود طی سه ماه اخیر به تعویق افتاده است.

 

- حدود ۱۲۰ کارگر در شرکت ساختمان و نصب صنایع پتروشیمی (ECC) که در فاز سه پالایشگاه آبادان عهده‌دار ساخت سازه‌های صنایع نفت است مشغول به کارند که حقوق سه ماه آبان، آذر و دی را دریافت نکرده‌اند.

 

منبع:http://ilna.ir/news/news.cfm?id=250580

 

تجمع کارگران شیشه آبگینه در اعتراض به تعویق ۳ ماه حقوق

 

شماری از کارگران کارخانه «شیشه آبگینه» قزوین که حقوق آبان، آذر و دی‌ماه را دریافت نکرده‌اند در پی تداوم بی‌توجهی‌ کارفرما به پرداخت مطالبات صنفیشان، صبح امروز در نمازخانه کارخانه تجمع کردند.

 

- امروز دومین روز است که کارگران در ادامه اعتراضات صنفی خود طی ماهای گذشته و در واکنش به بی‌تفاوتی کارفرما در خصوص پرداخت مطالبات مزدی‌شان در محوطه کارخانه تجمع کرده‌اند.

 

منبع:http://ilna.ir/news/news.cfm?id=250448

 

پرداخت حقوق ۹۰۰ کارگر قطارشهری اهواز ۴ ماه به تعویق افتاده است

 

- در پروژه قطار شهری اهواز از پرداخت نشدن ۴ ماه از معوقات حقوقی حدود ۹۰۰ کارگر شرکت پیمانکاری کیسون (مجری این پروژه) خبر می‌دهند.

 

- با وجود آنکه یکماه به پایان سال جاری باقی است و کارگران انتظار دارند عیدی و پاداش پایان سال خود را دریافت کنند اما کارفرما مطالبات حقوقی ۴ ماه گذشته ۹۰۰ کارگر را پرداخت نکرده است.

 

منبع:http://ilna.ir/news/news.cfm?id=249689

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.