قتل همسر

قتل همسر، 4 سال پس از طلاق

 

فردی به نام "محمدعلی . و" (45 ساله) پس از ارتکاب جنایت و قتل همسر سابق خود به نام بهاره (34 ساله) قصد دارد تا با ایجاد انفجار در داخل ساختمانی مسکونی خود به زندگی خود پایان دهد که بلافاصله مأموران با توجه به بوی شدید ناشی از انتشار گاز، اقدام به قطع کردن فلکه اصلی گاز و همچنین باز کردن پنجره‌های ساختمان کردند.این دو در حدود چهار سال پیش از یکدیگر متارکه کرده اما با این وجود و به خاطر داشتن پسری 9 ساله و به خاطر نحوه سرپرستی فرزندشان، در طی این مدت با یکدیگر اختلاف داشته‌اند.در تحقیقات از خانواده بهاره مشخص شد که متهم در نبود اعضای خانواده مقتوله، با مراجعه به محل زندگی آنها و به بهانه صحبت کردن با همسر سابقش و برطرف کردن مشکلات ایجاد شده، بهاره را به منزلش در منطقه تهران نو (محل وقوع جنایت) برده و در آنجا اقدام به ارتکاب جنایت کرده و آنها از طریق تماس اعضای خانواده متهم در جریان خبر کشته شدن بهاره و قصد داماد سابقشان برای پایان دادن به زندگی خود قرار گرفته‌اند.

 

منبع: http://www.tabnak.ir/fa/news/467891

 

دختر ‌13 ساله قربانی مرد هوسباز شد

 

مردبیست و هفت ساله پس از دستگیر شدن در بازجویی ها منکر هرگونه ارتباطی با مقتول شد، اما در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت: برای این که راز ارتباط پنهانی ام مخفی بماند، دست به این جنایت زدم.

مرد جوان با قبول اتهامش گفت: از مدتی قبل از جنایت ، مهلا را فریب داده و با او دوست شده بودم. من متاهل هستم و به همین دلیل نمی توانستم زمان زیادی از روز را با او وقت بگذرانم. روز حادثه با او قرار گذاشتم و به ارتفاعات کوی فراز رفتیم. او می دانست من شیشه مصرف می کنم و راحت جلوی او مواد می کشیدم.

نزدیک یک معدن سنگ نشسته بودیم و من در حال کشیدن شیشه بودم. از او خواستم به ارتباطمان پایان دهیم، اما مهلا فقط می خندید و می گفت مرا دوست دارد. خنده هایش آزارم می داد. می ترسیدم همسرم متوجه این ارتباط شود. دوباره از او خواستم دیگر به من زنگ نزند، اما مهلا خواست برایش مانتو بخرم. این رفتارش آزارم می داد، به همین دلیل سنگی از روی زمین برداشتم و چند ضربه به سر او زدم. بیهوش شد و روی زمین افتاد. حتی با دیدن این صحنه هم به حالت عادی برنگشته بودم، جسدش را به کانکس متروکه ای که در آن اطراف قرار داشت، بردم. از موتورم بنزین کشیدم و با ریختن آن روی مهلا او را سوزاندم.

 

منبع:http://www.asriran.com/fa/news/377316

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.