کریمی ،خاطرات و دایی

 کریمی ، خاطرات و دایی 

برنامه 90

علی کریمی ،دستیار کارلوس ، هافبک سابق تیم‌ملی‌ و پرسپولیس و مربی فعلی تیم‌ملی‌ فوتبال ایران: علی دایی آدمی است که فقط به خاطر منافعش با دیگران دوست می شود و رابطه دارد. این را من نمی گویم و خیلی ها که دور و برش بودند می توانند بگویند. من حتما از چنین افرادی دوری می کنم.

علی کریمی در پاسخ به این سوال که آیا در دوران درس خواندن  هم مانند مستطیل سبز نخبه بوده یا خیر، گفتاتفاقا نخبه بودم و البته در درس نخواندن نخبه بودم!

 کمک مربی تیم ملی فوتبال ایران درباره خداحافظی های پیاپی اش از فوتبال گفت البته یک بار خداحافظی ام را رسما اعلام نکرده بودم و اصلا چه ایرادی دارد من امروز خداحافظی کنم و فردا دوباره سلام بگویم.

از بچگی به شکمو بودن معروف بودم. بین فوتبالیست ها هم اسمم بد در رفته بود. منصورخان خیلی روی آن حساس بود. خاطرم هست که همیشه یک سانس زودتر می رفتم و جدا از بچه ها غذا می خوردم و بعد با بچه ها می رفتم و یک بار دیگر غذا می خوردم.

یک روز فکر کنم پیش از بازی با چین بود که تصور نمی کردم بازی کنم و مثل همیشه یک پرس بیشتر خورده بودم. اما بعد از ظهر که خواب بعد از غذا را انجام می دادم برادر ابراهیمی صدایم کرد. وقتی او کسی را صدا می کرد یعنی جزو بازیکنان فیکس است. اول زدم رو سرم و بعدش رفتم بازی کردم. کریمی درباره علاقه اش به کری پنالتی زدن و گرفتن هم اینطور توضیح داد دروازه بانی را دوست داشتم اما دیدم از فرشید چیزی کاسب نیستیم و رفتیم جلو بازی کردم. یک بار هم اقای عابدینی به من گفت کارگر ساختمانی می گرفتم جای تو بهتر بود!

 

بعضی چیزها در بچگی برایم عقده شده بود و الان که دارم سعی می کنم آنها را تهیه کنم.

ماشین دوست نداشتم و لباس و کفش دوست داشتم. چون سالی یک بار کفش می خریدیم سعی می کردم کفش میخی بگیرم تا بتوانم بازی کنم و بازی برایم مهم تر بود.

در بچگی حتی با کیک و نوشابه هم سر تمرین رفتم. مثل علی پروین نبودیم که در بچگی کله و پاچه و ابگوشت بخوریم.

اتفاقا علی آقا همیشه به ما توصیه می کردند کله پاچه بخوریم. خودشان هم خیلی پاچه دوست داشتند و می گفتند پاچه بخورید برای مچ پای تان خوب است. من هم البته پاچه دوست دارم اما برای تهیه کله پاچه معمولا مشکل دارم و آن را خوب پاک نمی کنند و این کار را سخت می کند.

http://etedaal.ir/fa/news/92995

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.