ظریف با وحشی‌ها مذاکره می‌کند

حجت‌الاسلام پناهیان درمراسم عزاداری روز عاشورا، روز گذشته با مراسم راهپیمایی 13آبان مقابل سفارت آمریکا: «باید به وزیر امور خارجه و تیم مذاکره‌کننده، حقوق مضاعفی داده بشود»، «چون با وحشی‌ها مذاکره می‌کنند باید حقوق مضاعف داده شود، اگر با آدم‌ها مذاکره می‌کردند به این حقوق نیاز نبود. ما در همین روز اعلام می‌کنیم به مذاکره‌کنندگان و نمایندگان این ملت باید حقوق مضاعف داده شود چون طرف مقابل آنها وحشی هستند و اگر سر عقل نیایند ما خودمان آنها را سر عقل خواهیم آورد.»

«آمریکایی‌های خبیث فکر نکنند از این گفت‌وگو آبرو کسب می‌کنند، ملت‌های مظلوم منطقه بدانند این مذاکره‌ها آخرین اتمام حجت ماست و مریدان پیامبر(ص) و ائمه‌اطهار(ع) منتظر فرمان عاشورایی هستند تا آنها را نابود کنند و ملت‌های منطقه بدانند ایران تا انتقام خون ملت‌های مظلوم منطقه را نگیرد از پا نخواهد نشست.»

«عقل به ما می‌گوید اگر ذره‌ای در مقابل استکبار عقب بنشینیم زمین خواهیم خورد»

«عقل می‌گوید اگر عناصر سیاسی ضعیف، نابود بشوند استکبار در مقابل ما زانو خواهد زد اما دشمن به این عناصر در داخل امید دارد. عقل به ما می‌گوید این دشمن خونخوار تا مشت محکم بر دهانش کوبیده نشود دست از ظلم برنخواهد داشت. اسراییل تا زمانی که قدرت ما را نبیند دست از جنایاتش بر نخواهد داشت. هر کسی عقل ندارد حق تنفس در فضای سیاسی کشور ندارد.» «عقل به ما می‌گوید اگر منافع دنیایی را می‌خواهید مقابل استکبار بایستید و همین عقل به ما می‌گوید دشمنان ما دشمنی خود را بیشتر خواهند کرد و اگر از جان خود نترسید و از منافع کوتاه‌مدت بگذرید به منافع پایدار می‌رسید و همین عقل به ما یادآوری می‌کند به کوری چشم آمریکا در رکاب امام حسین (ع) قدرت اول جهان خواهیم شد.»

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.